chiffons اروپا ترکیه قوانین پیشنهادات

chiffons: اروپا ترکیه قوانین پیشنهادات اتحادیه اروپا اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی فردای مملکت را جهت مبارزه با ظلم آماده کنید/ بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است ، پزشکیان

مسعود پزشکیان گفت: بزرگ‌ترین مسئله فعلی در کشور فساد است و قدم اول جهت راه‌حل این مشکل، نیرومند کردن سیستم اطلاعاتی و داده‌ها است.

فردای مملکت را جهت مبارزه با ظلم آماده کنید/ بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است ، پزشکیان

پزشکیان: فردای مملکت را جهت مبارزه با ظلم آماده کنید/ بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است

عبارات مهم : سیستم

مسعود پزشکیان گفت: بزرگ ترین مسئله فعلی در کشور فساد است و قدم اول جهت راه حل این مشکل، نیرومند کردن سیستم اطلاعاتی و داده ها است.

به گزارش ایسنا، عصر امروز مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در دانشگاه اصفهان در برنامه ای با عنوان فریاد سکوت به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: جهت حل پرسشها قدم اول این است که بدانیم همه پرسشها به این سادگی ها قابل حل نیست. ما قبل از انقلاب دانشجو بودیم و اعتراض زیادی نسبت به پرسشها داشتیم منتهی در دانشگاه های قبل از انقلاب چپ، راست، کمونیست و مجاهد خلق فکر و ذکرشان آبادانی کشور بود. همه طیف ها جهت آباد کردن کشور متفق القول بودند. آنقدر ارزش دانشجو اوج بود که دانشجویان اجازه نمی دادند یک ارکستر از سوی خواننده های آن وقت در دانشگاه ها برگزار شود. ما با این اعتقادها در دانشگاه ها درس می خواندیم.

فردای مملکت را جهت مبارزه با ظلم آماده کنید/ بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است ، پزشکیان

وی تصریح کرد: همه دنیا می درخواست کردند انقلاب اسلامی پیروز نشود ولی دانشجویان پشت انقلاب ایستادند و کسی زیر بار قلدری های آمریکا نرفت بنابراین باید به فکر فردای کشور باشیم و نقدهایی که می کنیم نباید فردا به خودمان این نقدها باز گردد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با بیان اینکه اگر همه کارمان را درست انجام دهیم کسی به ما ایراد نمی گیرد، گفت: اگر ساختاری عادلانه بسازیم و کارمان را به خوبی انجام دهیم آیا کسی می تواند جلوی ما را بگیرد و بگوید آیا این کار را می کنید؟ اینکه ما می خواهیم کاری کنیم یک بحث است و اینکه بتوانیم آن کار را انجام دهیم بحث دیگری است.

مسعود پزشکیان گفت: بزرگ‌ترین مسئله فعلی در کشور فساد است و قدم اول جهت راه‌حل این مشکل، نیرومند کردن سیستم اطلاعاتی و داده‌ها است.

پزشکیان افزود: بزرگ ترین مسئله فعلی در کشور فساد است و قدم اول جهت راه حل این مشکل، نیرومند کردن سیستم اطلاعاتی و داده ها هست. در جامعه جهت نسخه نوشتن حل پرسشها باید داده جمع کنیم و این پرسش را بپرسیم که جهت حل پرسشها جامعه تخصصی به پرسشها نگاه می کنیم بنابراین انتظاری که باید از دانشگاه داشت این است که جهت آینده نقشه داشته باشد.

وی خطاب به دانشجویان، گفت: فردای این مملکت را جهت مبارزه با ظلم آماده کنید. در خیلی از جاها نتوانستیم به نگاه یکسان برسیم و جهت ساختن یک سیستم باید قدم و زبان یکسان داشته باشیم آیا که هر کسی که رییس باشد نباید این فکر را بکند که هر کاری دوست داشته باشد می تواند انجام دهد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی افزود: بعد این همه پرسشها ناشی از چیست؟ بدون شک این پرسشها زاییده خود ما هست، جهت هر مشکلی صدها راه حل وجود دارد بعد یا ما روش ها را نمی دانیم یا مهارتش را نداریم.

فردای مملکت را جهت مبارزه با ظلم آماده کنید/ بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است ، پزشکیان

پزشکیان گفت: آیا در کشور همه ساز خودشان را می زنند. حل مسئله جامعه راحت نیست و با داد زدن این پرسشها حل نمی شود. ما باید مملکت را بر اساس عدالت و انصاف درست کنیم که متاسفانه تاکنون این کار را انجام ندادیم.

وی بیان کرد: دعواهای ما هر لحظه بر سر پول، پست و نان بوده است نه دعوای خدمت. توقع دارید اینگونه مملکت درست شود، واقعیت این است که ما تحمل مان نسبت به یکدیگر کم هست. باید بپذیریم که همه نباید مثل هم فکر کنند و در قرآن هم این عنوان به صراحت آمده هست. به زور که نمی شود مردم را مسلمان کرد، اگر خدا می خواست این کار را انجام می داد. من از شما دانشجویان می خواهم در برابر ظلم بایستید و کسانی که داناترند بدون شک کارها را بهتر انجام می دهند بعد نباید با هم دعوا کنیم.

مسعود پزشکیان گفت: بزرگ‌ترین مسئله فعلی در کشور فساد است و قدم اول جهت راه‌حل این مشکل، نیرومند کردن سیستم اطلاعاتی و داده‌ها است.

پزشکیان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما میلیون ها مسئله در مدیریت کشور داریم. از این شاخه به آن شاخه پریدن آن هم در فضای دانشگاهی، نشان توسعه نیافتگی ماست. در دانشگاه جای این حرف ها نیست که بگوییم به عنوان نمونه سپاه و بسیج پول از دولت نمی گیرند و خودشان درآمد کسب می کنند و به مناطق زلزله زده کمک می کنند.

وی افزود: یکی از پرسشها ما گزینش مدیرانی است که حزبی و جناحی فکر می کنند. همچنین ما در مجلس مسئله بودجه نویسی داریم. در کشور جهت تمام پروژه ها پول می گذاریم در حالیکه پول کافی جهت یک پروژه وجود ندارد ولی آن را قانون می کنیم. جهت مثال محمود احمدی نژاد ۶۰۰ هزار میلیارد تومان جهت پروژه ها کلنگ به زمین زد که درست نبود بنابراین اشکالاتی که در بودجه نویسی داریم غیرقابل انکار است.

فردای مملکت را جهت مبارزه با ظلم آماده کنید/ بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است ، پزشکیان

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی افزود: عوض کردن واکنش‌ها در کشور فقط ۱۰ سال طول می کشد بعد نباید به شعار دادن بسنده کنیم.

وی افزود: اولویت من در مجلس قانون مند کردن داده هاست و تا زمانیکه به دنبال منیت در کشور باشیم و به دنبال سوپرمن، پرسشها حل شدنی نیستند.

پزشکیان در خصوص اضافه شدن حقوق نمایندگان مجلس، گفت: البته بحث زیاد کردن ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است ولی هنوز تصویب نشده هست. من به صراحت می گویم که حقوق نمایندگان مجلس از رانندگانی که آنها را جابجا می کنند کمتر است و این را می توانم ثابت کنم.

وی بیان کرد: اینکه می گوییم برجام هیچ مشکلی را حل نکرده درست نیست. قبل از برجام روزانه هزار میلیارد تومان عربستان از ما پول می برد، اگر برجام نبود کشتی های ما هنوز در دریا سرگردان بودند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم مکانیزم پرداخت در کشور ما غلط است و این مسئله باید از طریق سیستم داده حل شود و با سیستم داده می توانیم جلوی فساد را بگیریم.

واژه های کلیدی: سیستم | دانشگاه | دانشگاه | انقلاب اسلامی | نمایندگان مجلس | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار