chiffons اروپا ترکیه قوانین پیشنهادات

chiffons: اروپا ترکیه قوانین پیشنهادات اتحادیه اروپا اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی هجوم ایرانیان جهت خرید ملک در ترکیه

«سودای خرید ملک در ترکیه به وسیله ایرانی‌ها، آرام‌آرام در حال شدت گرفتن هست. عبارتی کوتاه یکی – دو روز است که در سایت‌های متفاوت معاملات املاک و سرمایه‌گذاری من

هجوم ایرانیان جهت خرید ملک در ترکیه

هجوم ایرانیان جهت خرید ملک در ترکیه

عبارات مهم : ایران

«سودای خرید ملک در ترکیه به وسیله ایرانی ها، آرام آرام در حال شدت گرفتن هست. عبارتی کوتاه یکی – دو روز است که در سایت های متفاوت معاملات املاک و سرمایه گذاری منتشر می شود و مخاطبان را به سرمایه گذاری در ترکیه دعوت می کند: «سقوط ارزش لیر، وقت استثنایی جهت سرمایه گذاری در کشور ترکیه».

به گزارش کشور عزیزمان ایران از تب تازه خرید ملک در ترکیه خبر داد و در این باره نوشت: «پایین افتادن قیمت لیر ترک (حدود چهل درصد در ماه های اخیر) ممکن است خروج ارز از کشور عزیزمان ایران جهت خرید مستغلات و سایر دارایی ها را شدت یافتن کند. بانک مرکزی مورد نیاز است به این شرایط و تأثیر آن بر اقتصاد کشور نظر داشته باشد. همچنین واردات ارزان قیمت از ترکیه که به علت کم شدن قیمت لیر ترک ارزان شده، ممکن است جهت بخش تولیدی تضعیف شده است کشور هم شرایط نامناسبی را به همراه بیاورد.»

محمد طبیبیان، اقتصاددان برجسته با این عبارت ها در کانال تلگرامی خود هشدار داد. بررسی های «ایران» نیز نشان می دهد که سودای خرید ملک در ترکیه به وسیله ایرانی ها، آرام آرام در حال شدت گرفتن هست. عبارتی کوتاه یکی دو روز است که در سایت های متفاوت معاملات املاک و سرمایه گذاری منتشر می شود و مخاطبان را به سرمایه گذاری در ترکیه دعوت می کند: «سقوط ارزش لیر، وقت استثنایی جهت سرمایه گذاری در کشور ترکیه».

هجوم ایرانیان جهت خرید ملک در ترکیه

افزایش چشمگیر خرید ملک به وسیله ایرانی ها در ترکیه

رضا کامی، مدیر اتاق بازرگانی یکسان کشور عزیزمان ایران و ترکیه به «ایران» می گوید: «هنوز یک ماه نشده که نوسان های شدید در ترکیه رخ می دهد. باید مدت وقت بیشتری بگذرد تا بتوان با قاطعیت از تأثیر این نوسانات در بازار و رفتارهای سرمایه گذاری کشور عزیزمان ایران صحبت کرد. طی سال گذشته میلادی بخشی از تقاضای ایرانیان جهت تهیه مسکن، منزل و ویلا در ترکیه زیاد کردن یافته است.»

«سودای خرید ملک در ترکیه به وسیله ایرانی‌ها، آرام‌آرام در حال شدت گرفتن هست. عبارتی کوتاه یکی – دو روز است که در سایت‌های متفاوت معاملات املاک و سرمایه‌گذاری من

او با بیان آمارهایی راجع به معاملات املاک می گوید: «در طول سال ۲۰۱۷، ایرانی ها ۷۴۵ واحد خرید ملک در ترکیه داشتند و کشور عزیزمان ایران از نظر خرید منزل به وسیله اتباع خارجی در ترکیه در ردیف های هشتم و نهم قرار داشت. در ۶ ماه گذشته از سال ۲۰۱۸، بیش از هزار واحد خرید انجام شده است که ۹۴۴ واحد به ثبت نهایی در ثبت اسناد ترکیه رسیده هست. این آمارها نشان می دهد که خرید ایرانی ها از واحدهای ملکی زیاد کردن چشمگیری داشته به حدی که رتبه کشور عزیزمان ایران از ردیف هشتم – نهم به ردیف سوم رسیده است.»

کامی البته تأکید می کند: «به نظر من این عنوان ربطی به بحث تغییرات ارزی این یک ماه نداشته و به خاطر پرسشها دیگر و زیاد پرسشها داخلی در کشور خودمان بوده؛ آیا که طی ۶ ماه اتفاق افتاده است.»

کاهش ارزش لیر، به نفع تجارت ایران؟

هجوم ایرانیان جهت خرید ملک در ترکیه

بر اساس گزارش سی ان ان مانی، روز دوشنبه لیر ترکیه در تجارت صبحگاهی آسیا، ۱۱ درصد از ارزش خود را در برابر دلار از دست داد. لیر هفته گذشته هم ۲۰ درصد از ارزش خود را در درگیری سیاسی شدید با آمریکا از دست داده بود. سرمایه گذاران راجع به عدم اقدام دولت ترکیه جهت مقابله با پرسشها اقتصادی مضطرب هستند. تلنگر لیر، بازارهای جهانی را هم تکان داده هست. با در نظرگرفتن این که ترکیه از بانک های اروپایی وام های زیادی گرفته هست، نگرانی ها از بازگشت این پول، بانک های اروپایی را تحت فشار قرار داده است.

روز دوشنبه، شاخص سهام توکیو، هنگ کنگ و شانگهای ۱.۵ درصد کم کردن پیدا کرد. رجب طیب اردوغان، مدیر جمهوری ترکیه، خواستار زیاد کردن قیمت بهره جهت برطرف بحران شده است هست. در این شرایط اقتصاددانان هشدار داده اند که اگر اعتماد به بازار برنگردد، ترکیه دچار رکود اقتصادی و بحران بدهی شدید خواهد شد و به کمک مالی صندوق بین المللی پول نیاز پیدا می کند.

«سودای خرید ملک در ترکیه به وسیله ایرانی‌ها، آرام‌آرام در حال شدت گرفتن هست. عبارتی کوتاه یکی – دو روز است که در سایت‌های متفاوت معاملات املاک و سرمایه‌گذاری من

رئیس اتاق بازرگانی یکسان کشور عزیزمان ایران و ترکیه راجع به تأثیر کم کردن ارزش لیر بر تجارت کشور عزیزمان ایران می گوید: «با توجه به توافقنامه استفاده از پول ملی دو کشور که بین کشور عزیزمان ایران و ترکیه به امضا رسیده هست، زیاد کردن ارزش پول های خارجی در ترکیه یا به لفظ دیگر کم کردن ارزش لیر در برابر ارزهای خارجی، به نفع ایرانی ها خواهد بود.»

او ادامه می دهد: «در حقیقت پول ما و پول ترکیه به صورت موازی حرکت می کند. این موازی حرکت کردن قیمت ما را نسبت به لیر در حد تعادل نگه می دارد. مقطعی که ارزش پولی ما کم کردن داشت، هر لیر به حدود ۲۵۰۰ تومان هم رسیده ولی در این یکی، دو روزه به خاطر اتفاقات ترکیه، دوباره برابری پول ما و ترکیه به حالت تعادل بازگشته و تقریباً به ۱۵۰۰ تومان رسیده هست. در نتیجه زیاد کردن ارزش ارزهای خارجی در ترکیه می تواند در مبادلات تجاری ما با در نظرگرفتن این که با ارز ملی صورت می گیرد، اثرات مثبتی داشته باشد.»

هجوم ایرانیان جهت خرید ملک در ترکیه

کامی، مدیر اتاق بازرگانی یکسان کشور عزیزمان ایران و ترکیه راجع به عملکرد مردم ترکیه بعد از فراخوان اردوغان جهت خرید لیر و فروش دلارهای خود نیز می گوید: «تا آنجایی که ما خبر داریم این مسأله کم و بیش اتفاق افتاده هست. حتی بخشی از مسئولان این عمل را انجام داده اند و بخشی از مردم موجودی های خودشان را در صرافی ها ارائه کرده اند ولی این که این کارها تا چه حد بوده و آیا توانسته که اثرگذار باشد یا نه، اطلاعات کافی نداریم.»

واژه های کلیدی: ایران | ترکیه | خارجی | ایرانی | ایرانیان | بازرگانی | کشور ترکیه | سرمایه گذار | سرمایه گذاری

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار