chiffons اروپا ترکیه قوانین پیشنهادات

chiffons: اروپا ترکیه قوانین پیشنهادات اتحادیه اروپا اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

تحولات ناگهانی ایجاد شده است در بازار طلا و ارز از آخرهای سال گذشته تاکنون باعث جهش عجیب و باورنکردنی قیمت ها شد و از سوی دیگر با خروج آمریکا از برجام و تحریم ه

طلا تعطیل شد!

طلا تعطیل شد!

عبارات مهم : بازار

تحولات ناگهانی ایجاد شده است در بازار طلا و ارز از آخرهای سال گذشته تاکنون باعث جهش عجیب و باورنکردنی قیمت ها شد و از سوی دیگر با خروج آمریکا از برجام و تحریم های دوباره علیه ایران، بازار سکه و ارز نیز از ثبات قیمت فاصله گرفت و حباب بزرگی در آن شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، نوسانات و جهش قیمت انواع ارز و طلا از ابتدای امسال تاکنون شرایطی خاص و امنیتی را بر هر دو بازار حاکم کرده است و متاسفانه دولت نیز نتوانست موفق به کنترل و ثبات قیمت ها شود تا جایی از ابتدای این هفته سکه و دلار در تاریخ خود رکوردهایی عجیبی را در کارنامه خود ثبت کردند و دلار در بازار آزاد به بیش از 10 هزار تومان رسید و سکه نیز از مرز 4 میلیون تومان عبور کرد.

مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا حاکی از سرگردانی مردم و فروشندگان طلا دارد تا جایی که نوسانات اخیر و قیمت های حبابی که مسئولان از آن یاد می کنند، اکنون حال خوشی جهت فروشندگان و مشتریان نگذاشته و نگرانی از آینده طلا بر زندگی مردم تاثیر گذاشته است.

طلا تعطیل شد!

براساس این گزارش، طلافروشان ادعا می کنند که در گاوصندوق های خود هیچ سکه ای ندارند و در عمل دیگر سکه خرید و فروش نمی شود. یکی از فروشندگان در بازار طلای میدان نقش جهان، به خبرنگار ایسنا گفت: از زمانی که معاملات و فروش آتی سکه از سوی دولت متوقف شد، قیمت طلا به یک باره اوج کشید.

وی با بیان اینکه بازار طلا دیگر قابل آینده نگری نیست و خرید و فروشی انجام نمی شود و رکود به طور کامل بر بازار طلای اصفهان حاکم هست، افزود: طلافروشندگان لحظه به لحظه بازار ثانویه ارز و همچنین سخنان ترامپ رییس جمهور آمریکا را رصد می کنند.

تحولات ناگهانی ایجاد شده است در بازار طلا و ارز از آخرهای سال گذشته تاکنون باعث جهش عجیب و باورنکردنی قیمت ها شد و از سوی دیگر با خروج آمریکا از برجام و تحریم ه

وی در خصوص اینکه آیا سکه خرید و فروشی نمی شود، گفت: زیاد مغازه داران سکه ندارند، البته بعضی طلافروشندگان شاید سکه داشته باشند، ولی به علت نوسانات لحظه ای قیمت طلا و ارز حاضر به فروش نیستند آیا که متضرر می شوند.

در حال حاضر مردم تنها ناظر ویترین های براق و درخشان در بازار هنر اصفهان هستند، بازاری که تا چند سال پیش محل گذر و خرید نوعروسان جهت تهیه حلقه و سرویس طلا ازدواجشان بود، ولی اکنون در بی ثباتی و زیاد کردن عجیب قیمت طلا مشتریان و تقاضای آنها در بازار به حدی کم کردن یافته که طلافروشان صبح به صبح تنها ویترین های خود را می چینند، ولی با روشن کردن تنها یک چراغ در عمل بساط معامله آنها تعطیل است.

یکی از طلافروشان با نگرانی از اوضاع بازار، گفت: زیاد کردن عجیب قیمت ارز، طلا و سکه بی ثباتی و ساعتی بودن قیمت ها و از همه مهمتر دریافت مالیات بر ارزش افزوده و مالیات های سنگین کمر صنف طلا را خمیده کرده است.

طلا تعطیل شد!

از سوی دیگر دو زن با تعجب از یکی از مغازه های طلافروشی بیرون می آیند، یکی از آنها به خبرنگار ایسنا، گفت: جهت هدیه ازدواج مجبور به خرید هستم، ولی قیمت ها عجیب و باورنکردنی است و حتی مغازه دار عنوان می کند که به علت تغییرات لحظه ای بازار طلا و ارز نمی تواند فروشی داشته باشد. در این آشفته بازار فروشندگان طلا، ۹ درصد قیمت مالیات ارزش افزوده را به اجرت ساخت اضافه و قیمت دستمزدها از حدود ۲۵ هزار تومان به حدود ۷۰ هزار تومان زیاد کردن یافته است.

یکی دیگر از فروشندگان طلا در بازار هنر اصفهان با گلایه از اوضاع بازار طلا و نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده و تقاضایی که دیگر از مشتریان واقعی دیده نمی شود، گفت: حدود دو هفته پیش به نشانه اعتراض، کرکره مغازه های خود را پایین کشیدیم و بازار تعطیل شد، ولی با تذکر مسئولان و اتحادیه، دوباره به بازار برگشتیم، با این وجود مشتری جهت خرید وجود ندارد.

تحولات ناگهانی ایجاد شده است در بازار طلا و ارز از آخرهای سال گذشته تاکنون باعث جهش عجیب و باورنکردنی قیمت ها شد و از سوی دیگر با خروج آمریکا از برجام و تحریم ه

بازار ملت دیگر بازار طلای اصفهان در چهار باغ نیز شرایطی همین گونه دارد ویترین های خالی از درخشش طلا، سکوتی عجیب را بر بازار حکمفرما کرده هست. یکی از فروشندگان طلا به خبرنگار ما گفت: رونق بازار ما از سکه افتاده و با این شرایط خرید و فروشی نداریم؛ نه قیمت ها ثبات دارد و نه مردم دیگر قادر به خرید هستند.

اما در بازار طلا سبزه میدان اصفهان شاهد شلوغی نسبی و رفت و آمد مردم هستیم که زیاد به منظور تعویض طلا، خرید و فروش تکه های خُرد و ظریف طلا همچون گوشواره، انگشتر و … هست. با این وجود خرید و فروش به ندرت انجام می شود. خانمی حدود 50 سال به خبرنگار ما، گفت: متاسفانه به علت تاخیر در پرداخت کرایه منزل خود مجبورم تکه ای از بعد انداز طلای خود را بفروشم، ولی مغازه داران زیر بار خرید نمی روند!

طلا تعطیل شد!

زن جوانی در بازار طلای سبزه میدان که با نگاه خود ویترین های طلا را زیرو رو می کند به خبرنگار ایسنا، گفت: قیمت ها واقعا ثباتی ندارد، تکه طلایی را هفته گذشته قیمت کرده بودم و امروز که جهت خرید آمده ام، دیگر قادر به خرید نیستم.

به گزارش ایسنا، به نظر می رسد دولت باید به جای تصمیمات لحظه ای در اقتصاد، امروز با کمک گرفتن از نخبگان اقتصادی به فکر تخلیه حباب بازارها باشد، آیا که با استمرار بی ثباتی قیمت ها و شدت یافتن رکود در آینده ای نزدیک شاهد بیکاری سنگینی در کشور خواهیم بود.

واژه های کلیدی: بازار | اصفهان | خبرنگار | اخبار اقتصادی و بازرگانی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار